RAPORLAR VE ANALİZLER

PwC 2022 - Küresel Eğlence ve Medya Görünümü 2022–2026'dan Perspektifler Raporu

Oyun, eğlence ve medya sektörünü birçok açıdan inceleyen PwC (PricewaterhouseCoopers), “Küresel Eğlence ve Medya Görünümü Perspektifleri” raporunu yayınlamıştır.


Dijital Oyunlarda Çocuk ve Aile Rehberi

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Güvenli İnternet Merkezi tarafından hazırlanan Dijital Oyunlarda Çocuk ve Aile Rehberi pandemi dönemi ile gündelik hayatımızda çok daha fazla yer kaplayan dijital oyunlar konusunda çocuklara ve ebeveynlere yol gösteriyor.


2021 Dijital Oyunlarda Farkındalık (Fırsat ve Riskler) Çalıştayı Sonuç Raporu

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından organize edilen, uzman yetkililerin katılımı ile 1 Aralık 2021 tarihinde çevrimiçi olarak Dijital Oyunlarda Farkındalık (Fırsat ve Riskler) çalıştayı düzenlendi.


DİJİTAL OYUNLAR RAPORU 2020

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, pandemi süreci ile birlikte büyüyen ve gelişen oyun sektörüne ilişkin, “Güvenli İnternet Merkezi” tarafından hazırlanan 2O2O Dijital Oyunlar Raporunu yayınladı. Rapor, dijital oyun sektörünün gelişimi hakkında önemli bilgiler sunuyor.


Dijital Oyunlarda Mahremiyet Rehberi

"İnternet ve dijital platformlar kaynaklı mahremiyet problemlerinin artış gösterdiği günümüzde, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - Dijital Oyunlar ve Mobil Uygulamalar Koordinatörlüğü tarafından hazırlanan Dijital Oyunlarda Mahremiyet Rehberi pek çok konuda ebeveynlere yol gösterici bilgiler sunuyor."


Dijital Oyunlar Raporu 2019

BTK Güvenli İnternet Merkezi 2019 Yılı Dijital Oyunlar Raporu yayınlandı.


Sağlık Bakanlığı - Dijital Oyun Bağımlılığı Çalıştayı Sonuç Raporu

Sağlık Bakanlığı tarafından düzenlenen Dijital Oyun Bağımlılığı Çalıştayı, Bakan Yardımcısı Prof. Dr. Emine Alp Meşe’nin katılımıyla 7-8 Kasım 2018 tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirildi.


GSB - E-SPOR RAPORU

Gençlik ve Spor Bakanlığı, Türkiye'nin yanı sıra dünya genelinde de özellikle çocuklar ve gençler arasında hızla yayılan, bir sektör haline gelen "e-spor"u tüm yönleriyle ele alan bir rapor hazırladı.


BTK - Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi - Panel, Poster ve Sözlü Sunumlar

11-13 Nisan 2018 tarihlerinde, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Merkez Binasında gerçekleştirilen “Dijital Oyunlar" temalı Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi; Panel, Poster ve Sözlü Sunumları yayınlandı.


Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Etkinlikleri “Dijital Oyunlar” Çalıştayı Sonuç Raporları

10 Ekim 2017 tarihinde BTK'da “Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenli Etkinlikleri” kapsamında gerçekleştirilen “Dijital Oyunlar Çalıştayı Sonuç Raporları" yayınlandı.